Transportas
Keleivinis oro transportas ES 2018 - 2024
Ataskaita apie oro transportą Europos Sąjungoje (ES) apima laikotarpį nuo 2018 m. sausio iki 2024 m. birželio. Ataskaitoje pateikiama išsami analizė apie keleivinio oro transporto tendencijas, įskaitant skrydžių skaičių, keleivių srautus ir naudojamus orlaivių modelius.
Pagrindiniai punktai:
1. Keleivių srautai:
- Ataskaitoje pateikiami duomenys apie keleivių srautus įvairiuose ES oro uostuose. Pavyzdžiui, Vilniaus oro uostas aptarnavo 206,435 keleivius, Kauno tarptautinis oro uostas – 40,041 keleivius, o Palangos tarptautinis oro uostas – 18,979 keleivius.
2. Skrydžių skaičius:
- Skrydžių skaičius įvairiuose ES oro uostuose pateikiamas pagal ketvirčius ir mėnesius. Duomenys rodo, kad skrydžių skaičius didėjo nuo 2018 m. iki 2024 m., su tam tikrais svyravimais dėl sezoniškumo.
3. Orlaivių modeliai:
- Ataskaitoje analizuojami dažniausiai naudojami orlaivių modeliai. „Boeing 737“ modeliai sudarė 27,45 % visų skrydžių, o „Airbus A320“ – 24 %. Kartu šie du modeliai sudarė daugiau kaip pusę visų skrydžių ES.
4. Regioniniai skirtumai:
- Ataskaitoje pateikiami duomenys apie skrydžius ir keleivių srautus įvairiose ES šalyse. Pavyzdžiui, Vokietija, Ispanija, Prancūzija ir Italija yra tarp šalių su didžiausiais keleivių srautais.
5. Sezoniškumas:
- Duomenys rodo, kad keleivių srautai ir skrydžių skaičius kinta priklausomai nuo metų laiko, su didžiausiais srautais vasaros mėnesiais.
Išvados:
- Augimas: Bendras keleivių srautas ir skrydžių skaičius ES oro uostuose nuolat augo per analizuojamą laikotarpį.
- Populiarūs modeliai: „Boeing 737“ ir „Airbus A320“ yra populiariausi orlaivių modeliai, sudarantys daugiau kaip pusę visų skrydžių.
- Regioniniai skirtumai: Keleivių srautai ir skrydžių skaičius labai skiriasi tarp skirtingų ES šalių, su didžiausiais srautais Vokietijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje ir Italijoje.