Transporto pristatymai laiku

Transportas

Hipotezė - 90% klientų užsakymų pristatomi laiku 

 

Tikslai: 

1. Palyginti žadėtą ir faktinį tranzito laiką išskirtant rezultatutus pagal servisą bei šalį 

2. Nustatyti silpnąsias bei stipriąsias tranzito laiko vietas 

3. Pateikti rekomendacijas dėl tranzito laiko korekcijos sales komandai Darbui reikalingų paketų importavimas. 

 

Duomenų sukėlimas į Jupyter. Greitoji failų analizė, susipažinimas su duomenimis. Papildomų funkcijų kūrimas. Lentelių sujungimas. Analizuojamas kiekvieno serviso užsakymų įvykdymą. Rail tranzito laiko tendencijos pagal mėnesius. Sea užsakymai - tranzito laikas. Išsamesnė vėluojančių Sea krovinių analizė. Analizuojamas bendras krovinių kiekis iš visų uostų bei duotą tranzito laiką klientms. Analizuojami uostai su dižiausiu kroviniu kiekiu. Tiesinės regresijos taikymas duomenims. 

 

Išvados:
Bendras užsakymų įvykdymo laiku kiekis yra tikrai aukštas - jis siekia 85.9%.
Nors pilnai hipotezės procento (90%) nepasiekėme, tačiau atlikus gilesnę analizę matome kad:


Rail:
Rail užsakymo atveju net 93.7% užsakymų buvo įvykdyti laiku iš kurių daugiau nei 80% užsakymų atvyko anksčiau nei buvo žadėta klientams - analizė parodė kad servisas veikia stabiliai, todėl galime mažinti tranzitinį laiką pasiūlymuose iki 16-18 dienų.
Vėluojantys užsakymai sudarė tik 6.3%
Didžiausias vėlavimas sudarė 8 dienas, tačiau toks užsakymas buvo tik vienas, likę vėlavimai sudarė nuo 2 iki 6 dienų lyginant su žadėtu tranzito laiku
Trumpiausias tranzito laikas traukiniu sudarė vos 13 dienų - tai labai geras rezultatas ir puiki alternatyva brangiam oro transportui
 

Sea:
Sea atveju užsakymų įvykdymo laiku procentas ženkliai mažesnis ir siekia tik 70,8%.
Didžiausi vėlavimai (virš 2 savaičių) buvo iš Japonijos, Amerikos, Hong Kongo, Pietų Korėjos bei kelių Kinijos uostų - jie sudarė 6.6% nuo visų sea užsakymų
Palyginus vėluojančius sea užsakymus su atvykusiais anksčiau laiko matome kad kroviniai iš Amerikos bei kelių Kinijos uostų kai kuriais atvejais atvyko daugiau nei 2 savaitėmis anksčiau, nei buvo planuota.
Sea tranzito laikas yra gerokai ilgesnis nei rail, jo vėlavimai taip pat gerokai didesni - didžiausias vėlavimas sudarė net 36 dienas (Japonija).
Sea užsakymų įvykdymo laiko tarpai yra labai dideli (nuo -36dienų iki +23 dienų priklausomai nuo maršuto) todėl reikėtų peržiūrėti siūlomus tranzito laikus klientams:
pailginti siūlomą tranzito laiką šioms šalims:
 

JP: 80-85d, KR: 70-75d, CA: 60-65d, VN:70-75d
 

Stebėti šių šalių tranzito laiką (atlikus analizę matome kad aktualus vidutinis TT keliomis dienomis ilgesnis): US, TH, PH
 

Mažinti tranzito laiką kroviniams iš:
IN: 45-50d,TW:50-55d, HK:55-60d
 

Išskaidyti siūlomą Kinijos TT pagal uostus:
QINGDAO,TIANJIN,XINGANG, BEIJING ilginti TT iki 60-70d
 

NANSHA uostą - kolkas stebėti
NINGBO bei YANTIAN uostus trumpinti iki 45-50d.

naujiena
video
video
video