Analitika

112 numeriu gautų pranešimų apie įvykius analizė

Šios Power BI ataskaitos tikslas yra analizuoti pagalbos skambučių, gautų numeriu 112, duomenis.

 

Pagrindiniai tikslai yra:

 

1. Įžvalgos apie Įvykių Pasiskirstymą:
  - Suprasti, kaip pagalbos skambučiai pasiskirsto pagal laiką, vietą ir tipą.
  - Identifikuoti tendencijas ir modelius, kurie gali padėti geriau valdyti pagalbos tarnybų išteklius.

 

2. Resursų Planavimas ir Optimizavimas:
  - Padėti pagalbos tarnyboms efektyviau planuoti ir paskirstyti savo resursus, atsižvelgiant į įvykių dažnumą ir pasiskirstymą.
  - Užtikrinti, kad pagalbos tarnybos būtų pasiruošusios reaguoti į didžiausią įvykių skaičių tam tikruose regionuose ar laiko perioduose.

 

3. Koreliacijos Nustatymas:
  - Nustatyti ryšius tarp gyventojų skaičiaus ir įvykių skaičiaus, siekiant geriau suprasti, kaip demografiniai veiksniai veikia pagalbos skambučių dažnumą.

 

4. Strateginių Sprendimų Priėmimas:
  - Suteikti duomenimis pagrįstas įžvalgas, kurios gali padėti priimti strateginius sprendimus dėl pagalbos tarnybų veiklos gerinimo.
  - Identifikuoti sritis, kuriose gali būti reikalingi papildomi resursai ar intervencijos.

 

5. Viešosios Politikos Formavimas:
  - Padėti formuoti viešąją politiką ir strategijas, skirtas gerinti pagalbos tarnybų efektyvumą ir reagavimo laiką.

 

Pagalbos skambučių analizė atskleidžia, kad didžiausias įvykių skaičius fiksuojamas didžiuosiuose miestuose, ypač Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Daugiausia įvykių įvyksta šviesiu paros metu ir pirmadieniais, o stipri koreliacija tarp gyventojų skaičiaus ir įvykių skaičiaus rodo, kad didesnės populiacijos savivaldybėse reikia daugiau pagalbos tarnybų išteklių. Šios įžvalgos padeda efektyviau planuoti ir paskirstyti pagalbos tarnybų resursus.

Car image
Car image
Car image
Car image
Car image
Car image
Car image
Baigiamojo darbo image
Baigiamojo darbo image
Baigiamojo darbo image
Baigiamojo darbo image
Baigiamojo darbo image
Baigiamojo darbo image
Baigiamojo darbo image