Gediminas Mickevicius

Group ICT Development Manager | IT Relationship Manager, Baltics

Rolandas plataus ( ne tik IT) inžinerinio profilio profesionalas - man tai svarbu - kolega, Autoritetas. Labai šiltas, dėmesingas žmogus, turi Mokytojo dovaną. Net sudėtingose situacijose išlieka ramus, sugeba pajuokauti, padrąsinti... Dėl Python kursų mežiagos - man labai įdomi ir perspektyvi( vis dar...) sritis, tik 50-mečiui , skaitymo akinius dažnai pametančiam vyrui, kartais budavo sunku multitaskinti - vienu metu sekti kas rašoma Mokytojo ekrane, LYGIAI tą patį (be taškelio, kablelio, bruksnelio ar skliautelio tipo klaidelės) viską perrašyti savo laptope, tuo pačiu metu girdint ir bandant suprasti į priekį , ką tai reiškia (semantika, pragmatika). Jupyter aplinkos tekstai stambūs, o ekranas mažas (projektoiaus ir/ar mokytojo laptopo ekrano rezoliucija nedidelė...) - jei atsilieki, Mokytojo kodo dalis dažnai jau būna už ekrano ribų... Dažnai stabdyti klasę ir prašyti padėti surasti sintaksės klaidą - nesmagu, o ir bendrai neefektyvu... Jei visi tą darytų - tempas, efektyvumas būtų gerokai lėtesnis/mažesnis. Tada Python programavimo esmės mažiau paragautumėm. Man kartais 80% pastangų reikėjo skirti klaviatūrai (sorry, lėta "tarpinės" tarpinė su klaiviatūra...: ) ir tik 20% Python funkcionalumui suprasti. Man asmeniškai būtų naudingesnis formatas - gauti visą pamokos Python kodą iš anksto, o paskaitos metu jį visaip bandyti dekonstruoti ir suprasti logiką kaip viskas veikia... Galiausiai dėlioti tuos gatavus building bocks ir kažkokį išbaigtą (MVP - min.valueable product) ) kodo statinį. Ačiū, buvo labai smagu ir gera vėl pasijausti studentu :)